سفارش آزمایش آب

سفارش آزمایش آب
با توجه به آلودگیهای محیط زیستی، نگرانی ها از کیفیت انواع آب بیشتر و بیشتر شده است. رشد جمعیت روستایی و شهر نشین از یک سو و گسترش صنایع و کشاورزیهای مدرن باعث شده است که منابع آبی کشور از نظر کیفیت در معرض تهدید قرار بگبرند. زمین بصورت طبیعی قدرت پالایش آب آلوده را تا حدی دارد. اما اگر حجم و میزان آلودگیها زیاد باشد حذف آلودگیهای توسط لایه های خاک انجام نمیشود. در نتیجه فاضلابی که به چاه ریخته میشود بدون آنکه پاکیزه شود با آبهای زیرزمینی مخلوط شده و آنها را هم آلوده میکند.به همین ترتیب، آب نیز تا حدی قدرت خودپالایی دارد. اما وقتی بیشتر از آن حد فاضلاب وارد رودخانه شود، خودپالایی رودخانه قدرت حذف آلودگیها را نخواهد داشت و آب رودخانه آلوده خواهد شد.

سفارش آزمایش آب

فاضلاب خانگی، فاضلاب صنایع و کارخانه ها، آب زهکش زمینهای کشاورزی که به سموم و کودهای شیمیایی آغشته شده است. شیرابه حاصل از دفن غیراصولی زباله ها در خارج از شهرها، پسماندهای صنعتی مانند روغن آسکارول، کاتالیستها، رنگها و حلالها، انوع اسید و باز و سموم شیمیایی ، پسماندهای کشاورزی دامپروری مانند فضولات حیوانات، اجزا در حال تجزیه گیاهان، امعا و احشای حیوانات، پسماندهای خانگی مانند دورریز غذا، انواع میوه و سبزیجات … همگی از جمله موادی هستند که اگر کنترل نشوند پتانسیل آلوده سازی آب رودخانه ها و چاهها و چشمه ها را دارند.

سفارش آزمایش آب
مشتریانی که علاقمند هستند آب لوله کشی شهری، آب خروجی از دستگاه تصفیه خانگی، آب چاه، آب قنات، آب چشمه یا آب استخر و آب رودخانه را آزمایش کنند و از کیفیت آن اطمینان یابند میتوانند با دریافت اطلاعات لازم از آزمایشگاه راساً اقدام به نمونه گیری از آبهای مذکور نمایند. در غیر این صورت مشتریان محترم میتوانند از تیم نمونه بردار مجرب آزمایشگاه آرین فن ازما استفاده نمایند. این تیم حسب سفارش مشتریان به محل مورد نظر اعزام و نمونه برداری را انجام میدهند. نمونه ها تحت شرایط کنترل شده به آزمایشگاه جهت انجام آزمایشهای مورد نظر انتقال داده میشوند. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 صفحات مرتبط: استاندارد آب شرب ، آزمایش آب چاه ، آزمایش آب استخر